מדריך להוספת מדפסת רשת ניתן למצוא כאן.
נא לשים לב כי ניתן לבצע רק באמצעות שימוש בדפדפן אינטרנט אקספלורר!
נתקלתם בתקלה במדפסת במשרדי המכללה?
ניתן לפתוח קריאת שרות לטכנאי מדפסות – נא לחצו כאן!
- יש להכין את מספר המכונה (מספרה הסריאלי המופיע על גבי המדבקה שמודבקת בחזית המכונה(לדוגמא:

קופיטק
- יש להזין את כל המספר באותיות גדולות (CAPS LOCK )
- המערכת תציג בפניך את פרטי המכונה שלך.
נא לשים לב: יש למלא את השדות: שם, טלפון, בניין ומחלקה.
נא לתאר באופן ברור את התקלה.
הקריאות מטופלות על ידי טכנאי חיצוני של חברת קופיטק (סניף ספיר – קופימדיה – 2893)
קריאות יטופלו עד 4 שעות מפתיחת הקריאה.
במידה ולא הגיעו לטפל בקריאה לאחר יום עבודה, או אם נתקלתם בבעיה באיכות השרות, ניתן לפתוח קריאה לאגף טכנולוגיות מידע במכללה, לבירור הנושא מול קופיטק.