שירותי הדפסה

מדריך להוספת מדפסת רשת ניתן למצוא כאן.

נא לשים לב כי ניתן לבצע רק באמצעות שימוש בדפדפן אינטרנט אקספלורר!

 

 

נתקלתם בתקלה במדפסת במשרדי המכללה?

 

ניתן לפתוח קריאת שרות לטכנאי מדפסות   –   נא לחצו כאן!

  1. יש להכין את מספר המכונה (מספרה הסריאלי המופיע על גבי המדבקה שמודבקת בחזית המכונה(לדוגמא: 
קופיטק

קופיטק

  1. יש להזין את כל המספר באותיות גדולות (CAPS LOCK )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. המערכת תציג בפניך את פרטי המכונה שלך.

נא לשים לב: יש למלא את השדות: שם, טלפון, בניין ומחלקה.

נא לתאר באופן ברור את התקלה.

 

הקריאות מטופלות על ידי טכנאי חיצוני של חברת קופיטק (סניף ספיר – קופימדיה – 2893)

קריאה שתיפתח עד השעה 12:00 תטופל באותו יום עסקים, קריאה שתיפתח אחרי השעה 12:00 תטופל ביום העסקים הבא – לא כולל ימי שישי.

 

במידה ולא הגיעו לטפל בקריאה לאחר יום עבודה, או אם נתקלתם בבעיה באיכות השרות, ניתן לפתוח קריאה לאגף טכנולוגיות מידע במכללה, לבירור הנושא מול קופיטק.